Huisartsen in 2030 | PRAKTIJK.nl & HMCC –> Huisartsen Resultaat
De telefonie-oplossing beschikt standaard over een rijke set aan uitgebreide functionaliteit.
.
Zo kun je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken (druk 1 voor “SPOED” in de wachtrij), voicemail (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren. Het voordeel is ook dat medewerkers (op de verschillende locaties) met de vaste toestellen of softphone gratis onderling met elkaar kunnen bellen kunnen. Gesprekskosten naar een vaste en mobiele nummers worden altijd per seconde berekend, ook de eerste minuut.
Laat je assistente op de praktijk samen met onze assistente onderling communiceren via tekstchat, zonder de onlineberichtsystemen van derden te gebruiken. Hosted Expert gebruikers kunnen overal tekstberichten verzenden en ontvangen via de clients voor Windows, Mac, iOS en Android.
Onze handige digitale faxservice, zodat je eenvoudig via je e-mail faxen kunt versturen en ontvangen. De faxen worden als afbeelding of PDF afgeleverd of ontvangen op een e-mailadres naar keuze.
Voordelen:
Via het webportal (online overzicht) en een (optionele) app op de mobiele telefoons van uw medewerkers, kunt u al uw telefoongesprekken eenvoudig managen. Zowel de gesprekken die realtime plaatsvinden als de gesprekken uit het verleden, waarvan u de gespreksgeschiedenis gemakkelijk kunt inzien. Bovendien kunt u een VoIP-telefooncentrale eenvoudig koppelen aan onder andere mailprogramma’s, CRM-systemen, agendafuncties, mobiele telefonie en nog veel meer. Ook koppelingen met software-programma’s zoals Exchange, Exact, RealWorks en Microsoft Dynamics zijn mogelijk. Op die manier hebt u met een VoIP telefooncentrale niet alleen overzicht over uw telefoongesprekken, maar hebt u direct grip op alle communicatieprocessen binnen uw bedrijf en wordt zakelijk communiceren weer overzichtelijk!
Gebruik van het cloud telefonie platform, nieuwe IP-toestellen en overige hardware, indien gewenst kan alles meegenomen worden in het maandbedrag. Je hebt dus geen grote éénmalige investering. Bovendien is het maandbedrag inclusief beheer en onderhoud van het platform, dus je hebt geen onverwachte kosten.
Ben je onverwacht ziek of sta je vast in de file? Geen probleem, met cloud telefonie pas je je telefonische bereikbaarheid eenvoudig aan. Schakel je vaste telefoonnummer met één simpele handeling door naar je mobiele nummer, naar je voicemail of naar een andere collega. Zo blijft de praktijk onder alle omstandigheden optimaal bereikbaar.
Niet langer te investeren in een eigen telefooncentrale en daarnaast kan er onbeperkt gebeld worden via internet, voor een vast bedrag per maand. Dat maakt cloud telefonie voordeliger dan traditionele ISDN-telefonie en een kostenbesparing is natuurlijk altijd welkom.
Wisselt een medewerker van werkplek? Of verhuist een complete afdeling? Dat is met cloud telefonie geen probleem. Of het nu een interne of zelfs een externe verhuizing betreft. Het is alleen een kwestie van de toestellen verplaatsen naar de nieuwe werkplek en je medewerkers zijn direct weer bereikbaar.
Met de gebruiksvriendelijke smartphone app kun je het zakelijke hoofdnummer van je bedrijf instellen, zodat je met je smartphone uitbelt met het vaste hoofdnummer. Zo bellen zakelijke relaties niet opeens terug naar het mobiele nummer van een medewerker. Hierdoor heb je meer overzicht over het belverkeer en blijft o.a. werk en privé beter gescheiden.