Telefonie | VoIP-diensten

Telefonie van de toekomst

De telefonie-oplossing beschikt standaard over een rijke set aan uitgebreide functionaliteit.
.
Zo kun je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken (druk 1 voor “SPOED” in de wachtrij), voicemail (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren. Het voordeel is ook dat medewerkers (op de verschillende locaties) met de vaste toestellen of softphone gratis onderling met elkaar kunnen bellen kunnen. Gesprekskosten naar een vaste en mobiele nummers worden altijd per seconde berekend, ook de eerste minuut.

Incl. Chat / videofunctie

Laat je assistente op de praktijk samen met onze assistente onderling communiceren via tekstchat, zonder de onlineberichtsystemen van derden te gebruiken. Hosted Expert gebruikers kunnen overal tekstberichten verzenden en ontvangen via de clients voor Windows, Mac, iOS en Android.

Incl. Fax Compleet

Onze handige digitale faxservice, zodat je eenvoudig via je e-mail faxen kunt versturen en ontvangen. De faxen worden als afbeelding of PDF afgeleverd of ontvangen op een e-mailadres naar keuze.

Voordelen:

  • Faxen eenvoudig ontvangen en versturen vanaf je werkplek
  • Geen faxapparaat meer nodig/Geen papier- en inktkosten
  • Digitale ontvangstbevestiging
  • Faxen altijd centraal en digitaal opgeslagen
  • Eenvoudige back-up mogelijkheid
  • Nummerbehoud mogelijk
Telefonie Huisarts Amsterdam
Kijk ook eens naar onze 24-uurs bereikbaarheid
Telefonie aangesloten op HIS

ISDN stopt! Het alternatief voor je bedrijf is overstappen naar Voice over IP (VoIP). Maar wat zijn de voordelen van cloud telefonie en waarom zou je nu al die overstap maken?

Via het webportal (online overzicht) en een (optionele) app op de mobiele telefoons van uw medewerkers, kunt u al uw telefoongesprekken eenvoudig managen. Zowel de gesprekken die realtime plaatsvinden als de gesprekken uit het verleden, waarvan u de gespreksgeschiedenis gemakkelijk kunt inzien. Bovendien kunt u een VoIP-telefooncentrale eenvoudig koppelen aan onder andere mailprogramma’s, CRM-systemen, agendafuncties, mobiele telefonie en nog veel meer. Ook koppelingen met software-programma’s zoals Exchange, Exact, RealWorks en Microsoft Dynamics zijn mogelijk. Op die manier hebt u met een VoIP telefooncentrale niet alleen overzicht over uw telefoongesprekken, maar hebt u direct grip op alle communicatieprocessen binnen uw bedrijf en wordt zakelijk communiceren weer overzichtelijk!

1. GEEN GROTE INVESTERING

Gebruik van het cloud telefonie platform, nieuwe IP-toestellen en overige hardware, indien gewenst kan alles meegenomen worden in het maandbedrag. Je hebt dus geen grote éénmalige investering. Bovendien is het maandbedrag inclusief beheer en onderhoud van het platform, dus je hebt geen onverwachte kosten.

2. MEER FLEXIBILITEIT

Ben je onverwacht ziek of sta je vast in de file? Geen probleem, met cloud telefonie pas je je telefonische bereikbaarheid eenvoudig aan. Schakel je vaste telefoonnummer met één simpele handeling door naar je mobiele nummer, naar je voicemail of naar een andere collega. Zo blijft de praktijk onder alle omstandigheden optimaal bereikbaar.

3. KOSTEN BESPAREN

Niet langer te investeren in een eigen telefooncentrale en daarnaast kan er onbeperkt gebeld worden via internet, voor een vast bedrag per maand. Dat maakt cloud telefonie voordeliger dan traditionele ISDN-telefonie en een kostenbesparing is natuurlijk altijd welkom.

4. PLUG & PLAY

Wisselt een medewerker van werkplek? Of verhuist een complete afdeling? Dat is met cloud telefonie geen probleem. Of het nu een interne of zelfs een externe verhuizing betreft. Het is alleen een kwestie van de toestellen verplaatsen naar de nieuwe werkplek en je medewerkers zijn direct weer bereikbaar.

5. MOBIEL BELLEN MET EEN VAST NUMMER

Met de gebruiksvriendelijke smartphone app kun je het zakelijke hoofdnummer van je bedrijf instellen, zodat je met je smartphone uitbelt met het vaste hoofdnummer. Zo bellen zakelijke relaties niet opeens terug naar het mobiele nummer van een medewerker. Hierdoor heb je meer overzicht over het belverkeer en blijft o.a. werk en privé beter gescheiden.

STEL EEN VRAAG!