24-uurs Bereikbaarheid

24-uurs Bereikbaarheid

Telefonische Opvang

24-uur bereikbaarheid structureel goed regelen?

Of uw telefonische patiëntcontacten volledig outsourcen zodat uw assistentes tijd hebben voor hun kerntaken? We zijn de specialist op dit gebied en zorgen voor maatwerk voor uw organisatie.

Kwaliteit in dienstverlening heeft bij ons continu de aandacht. Onze doktersassistenten, verpleegkundigen en tandartsassistenten beschikken over ruime kennis en ervaring om uw patiënten/cliënten de zorg te bieden die ze nodig hebben. Ze hebben bovendien naast de reguliere opleiding veelal een opleiding tot triagist gevolgd. Onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd.

  • Een gediplomeerd professioneel medisch team
  • Volgens NHG-standaard of eigen protocol
  • Rapportages voor goede feedback
  • Maatschappelijke verantwoordelijkheid
  • Kennis & expertise
  • Betrokkenheid & betrouwbaarheid
  • Innovatie & kwaliteit
Dokterstelefoon
Huisarts 3.0 2030

Het doel van onze diensten

Het doel van het inzetten van het HMCC is de werkdruk in de praktijk te verlagen door een aantal binnenkomende telefoongesprekken op te vangen en het aantal contacten te verminderen door waar mogelijk zelfzorgadviezen te geven. Zowel inspelen op het tekort aan huisartsen als aan doktersassistenten. Het substitutiepotentieel mogelijk maken van 2elijnszorg naar 1eof 1,5 lijnszorg.

Voordelen van HMCC

  • Betere bereikbaarheid praktijk
  • Minder herhaalverkeer
  • Meer rust op de praktijk
  • 25% van de triage die wij toepassen is declarabel
  • Assistente heeft weer tijd voor eigen spreekuur daardoor ook declarabel
  • Duidelijke rapportage
  • Opname apparatuur
  • Landelijke dekking hebben met thuiswerkers
  • Flexibele uren bieden
  • Variatie bieden verschillende praktijken
  • Diversiteit aan klanten
  • Diversiteit aan medewerkers

HMCC heeft de programma’s voor versterking van uw werkprocessen! De juiste partner op het gebied van klantcontacten 24/7 en 365 dagen per jaar.

Download gratis onze brochure

STEL EEN VRAAG!